Кошик
819 відгуків
Надійний продавець Prom.ua
Побутова хімія, засоби для прання, продовольчі товари НАЙНИЖЧІ ЦІНИ ТУТ
Магазин товарів з Європи "Patik"
+38-097-422-60-60

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова Пошта

Способи оплати

  • Безналичный расчет на картку Приват БанкаНа картку Приват Банка
  • Наложка по мінімальній предоплаті.Замовлення менше 5кг предоплата 50 грн Замовлення бiльше 5кг предоплата 100 - 200 грн
  • Оплата картой Visa, Mastercard - WayForPay

Регіони доставки:

  • Україна, всі регіони

Увага !!! Внимание !!! Attention !!! Achtung !!!

  • Замовлення буде відправлене в день оплати за умови, що він в повному обсязі оплачений до 15 годин дня.
  • У суму для оплати замовлення менеджер включаючи 0,5% комісії банку, яке стягується з одержувача за переказ коштів.
  • Якщо покупець протягом 5 днів не забирає відправлений йому товар з Нової Пошти, то він автоматично повертається до нас. У цьому випадку за пересилку товару в обидві сторони оплачує покупець.
  • Всі покупки у нас до 3000 грн захищені порталом Prom.ua (програма захисту покупців).
  • Мінімальна сума замовлення 200 грн.
  • Якщо у Вас є відгуки про Не забір замовлення надісланого Вам наложеним платижем, то в такому випадку відправка замовлення можлива лише по предоплаті.


Дорогі клієнти просимо Вас зрозумінити нас, що повним наложеним платижем відправляємо посилки, які не перевищують 5 кг.

Предоплата це наше страхування, що Ви 100% заберете посилку з Нової Пошти.

Сума предоплати вираховується з загальної суми.

 

Прохання звернути особливу увагу!

Будь ласка, перевіряйте вантаж при отриманні. Якщо Ви забрали посилку і не перевірили в відділенні, а виявили вдома, що Вам приїхав пошкоджений товар або не відповідає Вашому замовленню, прохання не дзвонити нам, не псувати нерви собі і операторам, в даному випадку ми Вам нічим не допоможемо. Ми не несемо відповідальності за перевізника. Ви перевізнику (якого Ви вибрали) платите гроші за збереження і доставку вантажу, який Ви замовили у нас, а ми здали перевізнику, він у нас приймав цілим і не ушкодженим, звісивши, оцінивши і видавши декларацію з вагою і сумою. По-цьому, будьте уважні. Якщо Ви виявили в відділенні невідповідність, пошкодження товару - будь ласка, телефонуйте нам - ми допоможемо розібратися.

Претензії до вантажу, якщо він не був перевірений, не приймаються.


Офіс магазину "Patik" знаходиться в м. Львів. Але відправка замовлень із Закарпаття. Самовивозу у нас немає.