Кошик
4025 відгуків
Товари з Європи за найнижчими цінами тільки у насГУРТ і РОЗДРІБ

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Магазин товарів з Європи "Patik"
+380 (97) 422-60-60
+380 (68) 855-15-88

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаВідправлення товарів цим перевізником здійснюється щодня крім вихідних днів.
  • Магазини Rozetka
  • УкрпоштаВідправлення товарів даним перевізником здійснюється через день.
  • DeliveryВідправлення товарів даним перевізником здійснюється через день.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата на рахунок
  • Безготівковий розрахунок на картку Приват БанкуНа картку Приват Банку
  • Наложка по мінімальній предоплаті.Замовлення менше 5кг передоплата 50 грн Замовлення більше 5кг передоплата 100 - 200 грн

Увага !!! Увага !!! Увага !!! Achtung !!!

  • Відправка замовлень від одного до трьох днів після дня оплати. 
  • У суму для оплати замовлення менеджер включаючи 0,5% комісії банку, яке стягується з одержувача за переказ коштів.
    Після предоплати обов"язково скидати чек про оплату(для того щоб Ми знали що це Ваша сума)
  • Якщо покупець протягом 5 днів не забирає відправлений йому товар з Нової Пошти, то він автоматично повертається до нас. У цьому випадку за пересилку товару в обидві сторони оплачує покупець.
  • Всі покупки у нас до 3000 грн захищені порталом Prom.ua (програма захисту покупців).
  • Мінімальна сума замовлення-200 грн.


Дорогі клієнти просимо Вас зрозумінити нас, що повним наложеним платижем не відправляємо посилки.

Передоплата це наше страхування, що Ви 100% заберете посилку з Нової Пошти.

Сума передоплати вираховується з загальної суми.

 

Прохання звернути особливу увагу!

Будь ласка, перевіряйте вантаж при отриманні. Якщо Ви забрали посилку і не перевірили в відділенні, а виявили вдома, що Вам приїхав пошкоджений товар або не відповідає Вашому замовленню, прохання з нами зв"язатися,а Ми в свою чергу постараємося вирішити це питання.

         Ми не несемо відповідальності за перевізника!!!
Якщо Ви виявили в відділенні невідповідність, пошкодження товару - будь ласка, телефонуйте нам - ми допоможемо в цьому розібратися.

 


Офіс магазину "Patik" знаходиться в м. Львів. Але відправлення замовлень із Закарпаття. Самовивозу у нас немає. 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner